The KPI Institute lansează cursuri de business management, live-online în România

În 2020, mediul organizațional a suferit modificări majore. Deși obiectivul principal a rămas același – menținerea și îmbunătățirea rezultatelor, modurile prin care o organizație își atinge acest obiectiv s-au alterat, în multe cazuri drastic. Strategiile, metodele, planurile și sarcinile de lucru au trebuit adaptate contextului online.

kpi

De la mic, la mare, companiile și instituțiile care au reșit să se mențină pe linia de plutire sau chiar să se înalțe deasupra ei au fost cele care nu s-au temut de schimbări. Fie că au trebuit să se schimbe modul în care sa raportează la angajați, la piața în cadrul căreia activează sau față de clienți, cei care au acceptat noul status-quo sunt cei care acum se bucură de succes.

Misiunea noastră, a celor de la The KPI Institute (TKI), a fost și este să ajutăm organizațiile și instituțiile care au nevoie de un plus de cunoștințe sau o clarificare a proceselor, pentru a-și putea atinge obiectivele dorite.

Realizăm acest lucru prin oferirea de cursuri de certificare, pentru profesioniști din toate industriile, ariile funcționale sau specializările. De peste 16 ani deservim mediul afacerilor la nivel internațional. Acum, este momentul să ne îndreptăm atenția înspre România.

De ce acum? Simplu. Până în anul 2020, țara noastră nu s-a mai confruntat cu o asemenea schimbare la nivel organizațional, iar noi dorim să venim în sprijinul afacerilor și instituțiilor, pentru a le oferi îndrumările și cunoștințele de care au nevoie pentru a face față cu success evoluțiilor la nivel organizatoric.

Cursurile de certificare TKI sunt acreditate atât de către CPD Standards Office UK, organizație internațională pentru dezvoltare profesională continuă, și recunoscute de către ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări) și MEC (Ministerul Educației și Cercetării) din România.

Oferta de Certificare The KPI Institute

Având în vedere că organizațiile, afacerilor și instituțiile din România dețin structuri organizatorice complexe, care au nevoi diferite și distincte, The KPI Institute pune la dispoziție întreaga noastră gamă de cursuri online, în limba română, începând cu data de 2 noiembrie.

Drept urmare, puteți participa la oricare dintre următoarele cursuri de profesionalizare:

Top Management Performance 360 – Un pachet comprehensiv, de 4 cursuri online (C-SBP, C-KPI, C-PM, C-EPM), care oferă participanților o experiență completă în managementul performanței, sintetizând cei 16 ani de cercetare ai companiei noastre în acest domeniu.

Programul se adresează profesioniștilor din middle și top management din diferite domenii de activitate, interesați de implementarea unui sistem integrat de management al performanței.

Certificare în Sistem de Management al Performanței bazat pe Balanced Scorecard (C-BSC) – Cursul se concentrează pe furnizarea tuturor informațiilor necesare pentru a înțelege pe deplin valoarea Balanced Scorecard, precum și pe dezvoltarea abilităților necesare pentru o implementare de succes.

Certificare Profesională: KPI (Indicatori Cheie de Performanță) (C-KPI) – Selectarea Indicatorilor Cheie de Performanță și colectarea datelor sunt considerate de către practicienii din întreaga lume ca fiind cele mai dificile aspecte în lucrul cu Indicatorii Cheie de Performanță.

O metodă de abordare a acestor provocări este construirea unui cadru riguros de măsurare a Indicatorilor Cheie de Performanță, din momentul selectării lor, până în momentul în care rezultatele sunt colectate și centralizate în rapoarte de performanță.

Certificare Profesională: OKR (Obiective și Rezultate Cheie) (C-OKR) – Cursul se desfășoară pe durata a 5 zile si urmărește pregătirea participanților în vederea stabilirii si a lucrului cu OKR. Veți învăța cum să îmbunătățiți executarea strategiei companiei dumneavoastră, identificând principalele obiective pe termen scurt și factori-cheie ai succesului.


Certificare Profesională: Managementul Performanței (C-PM) – Cursul reprezintă o bază solidă pentru îmbunătățirea performanței înregistrate în diferite scenarii, prin crearea unei arhitecturi bine definite, care cuprinde instrumente, procese și tehnici relevante.

Acest curs de formare prezintă cei 6 piloni care trebuie aplicați pentru a asigura o îmbunătățire a performanţei, începând cu analiza și raportarea datelor, continuând cu procesul de luare a deciziilor și management al inițiativelor, și terminând cu procesul de învățare și stabilire a unei culturi organizaționale.

Certificare Profesională: Managementul Performanței Angajaților (C-EPM) – Acest curs este menit să clarifice în detaliu noțiunile de bază și oferă participanților instrumentele și tehnicile necesare implementării, îmbunătățirii și menținerii sistemului de management al performanţei angajaților, în cadrul organizației.

Veți afla cum să îmbunătățiți responsabilitatea și productivitatea angajaților prin implementarea unor evaluări eficiente, precum și asigurarea unui tratament echitabil al angajaților, bazat pe feedback și comunicare continuă.

Certificare Profesională: Planificare Strategică în Afaceri (C-SBP) – Pentru a avea succes pe termen lung, organizațiile trebuie să își definească o misiune și o viziune, care pot fi transpuse în obiective SMART strategice și operaționale, la toate nivelurile ierarhice.

Cursul oferă un algoritm despre cum se poate face acest lucru, cu accent pe crearea de strategii care să fie consecvente și aliniate intern pentru o performanță optimă.


Certificare Profesională: Benchmarking (C-B) – Unicitatea metodologică a benchmarking-ului este reprezentată de identificarea acelor procese care conduc la o performanță superioară, urmată de analiza celor mai bune practici care au condus la acest succes.

Benchmarking-ul oferă posibilitatea de a analiza performanța unei organizații, în raport cu concurenții din industrie, observând punctele tari, punctele slabe și diferitele moduri de executare a proiectelor.

Certificare Profesională: Analiza Datelor (C-DA) – Cursul vă oferă cunoștințele necesare pentru înțelegerea diferitelor metode utilizate în analiza datelor și interpretarea statistică a datelor cantitative și calitative.

Totodată, veți învăța să construiți tabele de frecvență și condiționale, să creați diagrame, să găsiți corelații si relații între variabile, să testați ipoteze și modelare statistică, utilizând Microsoft Excel și astfel, implicit vă veți perfecționa și în utilizarea acestui instrument.

Certificare Profesională: Vizualizarea Datelor (C-DV) – Comunicarea vizuală este eficientă doar atunci când este aliniată la modul în care oamenii gândesc și percep lucrurile. Acest curs oferă o perspectivă clară asupra importanței vizualizării datelor.

De asemenea, în cadrul cursului se prezintă principii fundamentale și modalități de îmbunătățire a competențelor de comunicare non-verbală, prin utilizarea de reprezentări vizuale eficiente, ajutând participanții să își îmbunătățească procesul de comunicare în cadrul companiei.


Certificare Profesională: Performanța în Relațiile cu Furnizorii (C-SP) – Pe durata acestui curs, participanții se vor concentra asupra dezvoltării competențelor necesare pentru a înfrunta provocările pe care le presupune gestionarea unui lanț de aprovizionare complex.

De asemenea, participanții vor beneficia de o experiență solidă de învățare prin utilizarea de informații practice și de instrumente bine definite în vederea măsurării performanței.

Certificare Profesională în Auditul Sistemelor de Management al Performanței (C-PA) – Acest program educațional prezintă o abordare riguroasă a diagnosticării și auditării maturității arhitecturii performanței pentru 5 capabilități: planificare strategică, măsurarea performanței, managementul performanței, performanța managementul culturii și al performanței angajaților.

Cursul implică utilizarea unei model cadru de maturitate a performanței integrat, cu scopul diagnosticării lacunelor de maturitate și identificării unui set de acțiuni care vor asigura trecerea la următorul nivel de maturitate.

Certificare Profesională în Inovație (C-I) – Inovația oferă posibilitatea de a spori performanța unei organizații prin creativitate și un cadru complex de inovare.

Managementul inovației reprezintă crearea de procese care vizează generarea și exploatarea de noi oportunități de dezvoltare. Ideile inovatoare sunt prezentate din două perspective diferite: perspectiva calitativă și perspectiva cantitativă, cu accent pe nivelurile lor de eficiență și eficacitate, odată ce acestea au fost implementate.

The KPI Institute Romania 13 Octombrie 2020 Cursuri Taguri: , ,