Aducem performanța în sectorul de relații cu clienții: cum a fost la CMRCRO 2017

cmrcro ofjsdofsdjfsdo

 

A treia ediție a Conferinței Managementului Relațiilor cu Clienții în România a avut loc săptămâna trecută în București. În perioada 17-18 mai 2017, 150+ de profesioniști din domeniul relațiilor cu clienții s-au întâlnit pentru a dezbate și a împărtăși idei și cunoștințe care să faciliteze o direcție orientată spre client și atingerea performanței în departamentele de relații clienți.

 

Conferința a început de la ideea inițierii unui hub special creat pentru dezbateri, concepere de idei și discuții despre cele mai recente trenduri din domeniu. Exista o nevoie reală pe piață pentru un astfel de eveniment, unde pot fi prezenți profesioniști cu o anumită experiență care vor să discute cazuri de bună practică și să își dorească să îmbunătățească procesele curente din domeniul relațiilor cu clienții, astfel încât aceste departamente dedicate clientului să se poziționeze la un nivel de excelență.

 

Cel mai mult mi-a plăcut efervescenţa și varietatea celor prezenți. Faptul că participanții au provenit din industrii diferite cred că a făcut și mai valoros schimbul de experiențe și împărtășirea de bune practici. Totodată, am observat că în această ediție accentul a fost pus pe rolul emoției în relația cu clientul. În special în era digitalizării și a automatizării, conectarea emoțională față de client joacă un rol foarte important în fidelizarea acestuia față de brand și de ceea ce oferim ca organizație.

 

– Iulia Man-Mureșan, Coordinator Eveniment

 

Cu ajutorul celor 16 speakeri proveniți din diferite industrii și cu diferite experiențe în palmares, participanții s-au putut inspira din moduri noi de a interacționa cu clientul și de a aborda în general departamentul de relații cu clientul. Speakerii prezenți la eveniment au fost:

 

  • Simona Botner, Project Manager și Dan Mazilu, Fondator și General Manager, ambii de la  Mediatel Data
  • Oana Cadar, Director Automation Solutions Business Center Cluj-Napoca la Emerson
  • Liliana Dumitru, Director Contact Center la BRD Groupe Societe Generale
  • David Engel, Fondator și CEO la One Smart Star Romania
  • Dina Guran, Manager Canale Alternative la eMag
  • Raluca Mindirigiu, Customer Experience Manager, și Horia Ștefănescu, CS Technical Support Center Manager, ambii de la Orange
  • Cristian Mondiru, Director, ACS Global Order Desk la Oracle
  • Loredana Negoiță, Head of Customer Experience la City Grill
  • Minodora Savu, Director of Customer Service la Avira Romania
  • Alexandru Mira, Sales Performance Consultant, și Orlando Stoicescu, Sales Performance Consultant, ambii de la The KPI Institute
  • Adrian Șuteu, Software Integration Manager la TKI Solutions
  • Maria Desmons-Macrea, Consultant la The KPI Institute
  • Radu Silaghi, Specialist training si dezvoltare/Onboarding trainer la ROBERT BOSCH

 

Conținutul conferinței a trecut peste nivelul sfaturilor generale care au devenit populare pentru departamentul de relații cu clienți, precum „Fii mai uman!” sau „Fii mai rapid, pentru că acesta este cel mai important indicator de performanță pentru client!”. Cu ocazia evenimentului, participanții au putut intra foarte în detaliu pe niște teme specifice care le dau alte perspective asupra serviciului de relații cu clienții. De exemplu, Radu Silaghi, unul dintre prezentatorii și facilitatorii evenimentului, a abordat tema de neuromarketing și a inclus puncte pe care un specialist în relații cu clienții le poate utiliza pentru a avea un randament mai bun și o conexiune mai autentică cu clientul de care se ocupă. El a explicat concepte precum neuronii oglindă (mirror neurons), prin care oamenii se pot conecta într-un mod mai empatic cu ceilalți, oferind un avantaj în interacțiunile cu clienții. Pe de altă parte, Maria Desmons-Macrea, celălalt prezentator și facilitator, a discutat despre indicatorii cheie de performanță și instrumentele care pot fi folosite în acest domeniu și cum pot aceste cunoștințe să servească în performanța unui departament de relații cu clienți.

 

Dorim să le mulțumim și partenerilor care ne-au fost alături în organizarea acestui eveniment, în special pentru susținerea demonstrată față de excelența domeniului de relații cu clienții. Aceștia sunt:

 

 

În același timp, vrem să le mulțumim și partenerilor media, care ne-au sprijinit în răspândirea mesajului conferinței și a importanței acestuia:

 

 

Într-un final, am dori să le mulțumim tuturor celor implicați în crearea acestui eveniment, de la prezentatori la participanți, de la organizatori la cei care ne-au urmărit pe canalele noastre de social media, pentru formarea acestei comunități de profesioniști în relațiile cu clienții și promovarea celor mai recente noutăți din domeniu. Credem cu adevărat în puterea acestei comunități de a avea un impact pozitiv asupra clienților și ne bucurăm să vedem rezultatele care vor veni pentru companiile din România după această ediție a Conferinței Managementului Relațiilor cu Clienții în România 2017.

The KPI Institute Romania 22 Mai 2017 Evenimente, Events, Noutăți, Noutăți